Mallocra 01 – Porto Cristo,

Olyan nyaralást terveztünk, mely a nyári csúcs után van, de még jó és meleg időben, valamint csendes helyen. Ezért bizakodva Porto Cristo szeptember 10. – i indulásra eset a választásunk. Utólag jó döntésnek is bizonyult, hisz a körülményekhez képest nem volt akkora nyüzsgés és azon a hét napon csodás idő volt. Minden nap 30 fok meleg, az első három nap délután némi felhő, dörgésekkel. De csak egyszer éltük át a hirtelen eső élményét, ami nem tartott talán 10 percet sem, és igazán még átázni sem sikerült.

Uni Travel Servece légitársaság gépével repültünk, melynek magyar légikisérő személyzet volt. Oda úton finom reggeli /tojásrántotta, gomba/, visszaúton rántott csirkemell és jázmin rizs volt, természetesen italok és kávé, tea lehetőséggel. Udvarias és készséges személyzet, nyugodt repülés.

Pálma de Mallorca repülőtere bizony jóval nagyobb, mint a hazai. Ám semmi gond, csak figyelni kell a bőrönd piktogramot és bármilyen hosszúnak is tűnik,/15 perc alatt értünk oda/ egyszer csak elérünk a csomag átvételi helyre.

Ahogy kilépünk a repülőtérről már is megéreztük, micsoda finom itt a levegő, no és a látvány, hisz már is láthatunk pálmafákat.

A transzfer buszt rutinos spanyol sofőr vezette, így 55 perc alatt meg is érkeztünk Porto Cristo Hotel Monteverde szállodába.

A szállodai szoba nem nevezhető nagynak, de igazán tiszta, karbantartott. Naponta takarítanak, és még az ágyra sem kell gondot fordítani, hisz azt is pedánsan megcsinálják minden nap. Szükség szerint cserélik a törülközőket is.

A félpanziós ellátásra sem lehet semmi panasz, a reggeli tükörtojás, tojásrántotta, sült kolbász, húsos szalonna, 4 féle szalámi, sajt, kefir, joghurt, méz, vaj, dzsem, müzli, reggeli italok. Vacsorára nehéz lenne elmondani mit ettünk, hisz nem ismerem az ételeik nevét, de legalább naponta 6 – 8 féle étel, különböző saláták, sütemény, és mind a reggelihez, mind a vacsorákhoz több féle gyümölcs. Minden nap úgy jó laktam, hogy a reggelitől a vacsoráig egyáltalán nem voltam éhes, pedig igen sokat mozogtunk, úsztunk. Természetesen lehet azt mondani egy – egy ételre, hogy nem finom, hisz ízlések és pofonok különböznek, ám az ellátásra összességében nem lehet semmi panasz.